Nuotr. Ant. Strumilienės Facebook įrašo iliustracija (Sorosh ir Raskevičius)
Visais laikais garbė buvo svarbesnė už gyvybę ir brangesnė už gyvenimą. Garbė žmogui yra visas jo turtas. Ji verta kur kas daugiau nei palikimas. Nėra nieko garbingiau už gerą vardą.
Žmogus gali būti priverstas gyventi be laimės, bet niekada nesutiks gyventi be garbės. Juokingiausia, kai autoriteto neturintis žmogus, gelbėdamas savo kailį, pamiršta savo garbę. Kokiu būdu galima įrodyti, kad žmogus prarado pasitikėjimą ir garbę?
Garbę paradęs žmogus niekada to nepripažins. Taip jau yra.
Seime šlykščiausiu būdu ignoruota 365 000 tautiečių parašų.
Čia, Lietuvoje, pas mus.
Klausimas Seimo pirmininkei Čmilytei. Tik jau ne apie T. Raskevičiaus garbę, o apie tai, “kuo Lietuvos valdžios režimas skiriasi nuo Rusijos ir Baltarusijos”? Ar Seimas skirtas tam, kad T.Raskevičius pramušinėtų savo LGBT organizacijos reikalus ir tuo didžiuotųsi? Žmonės Lietuvoje niekur neprisibeldžia. Kitokia nuomonė adaptuojama kaip melagiena. Šeimos vertybes palaikančios grupės internete blokuojamos. Seimo pirmininkė viešai palaiko jokio autoriteto neturintį ir bet kokią savigarbą bei garbę praradusį priekabiautoją, Seimo Žmogaus teisių komiteto pirmininką T. Raskevičių, kurio tikslas tik vienas – priversti šalį “dirbti LGBT žmonėms ir gėjų teises pakelti nuo atsarginių suolelio”. Net ženklelį jis nešioja ne Seimo nario, o LGBT. Šio veikėjo priekabiavimo reikalus nagrinėjo LGKT ir teismai.
Ko reikia dar? Ar reikia, kad 365 000 žmonių peticiją Seimui pasirašytų krauju?
Ko trūksta, kad T. Raskevičiaus atstatydinimo klausimą Čmilytė pateiktų svarstyti Seimui?
Nuo pasipiktinimo ir pasibaisėjimo Žmogaus teisių komiteto pirmininko veikla gali suskilti kompiuterio ekranas.
Kokia Laisvės partijos ir Žmogaus teisių komiteto pozicija šiuo klausimu?
Kokia viso Seimo pozicija, pagaliau?
Juk valstybėje jau ginamos tik LGBT, o ne šeimų ir ne žmonių teisės.
Kur kiti įstatymai, kur žodžio laisvė?
Ką reiškia grąsinimas sankcijomis ir bausmėmis už išsakytą nuomonę?
Jeigu laisvę atstovaus Laisvės partija, mes niekada nebūsime laisvi ir laimingi.
Kokią kryptį Jūs rodote Lietuvai?
Kokia Jūsų supratimu “gerovės Lietuva”? Baruose sėdintis”apsinarkošinęs” jaunimas, išardytos šeimos, gėjų porelėse augantys ir motinų neturintys vaikai, atvirai priekabiaujantis Seimo Žmogaus teisių komiteto pirmininkas, alkoholiko veidą išsitatuiravusi ministrė? Lietuvoje jau baisu darosi ištarti žodį “gėjus”, nes tradicinės orientacijos žmonės jokių teisių jau neturi.
Kaip galima Seimo pirmininkei ignoruoti 365 000 žmonių parašų, kurie gina šeimos vertybes ir kuriems gėda žiūrėti į tai, kaip išdirbinėja ir maivosi T. Raskevičius, kuriam viskas Dzin ir kuris, kartu su Čmilyte, visus tuos 365000 pasiunčia toli toli.
Taip, kaip elgiasi T. Raskevičius, protingas žmogus elgtis negali. Ar gali būti Seimo komiteto vadovu garbę ir pasitikėjimą praradęs žmogus, savo orientaciją ir menkumą visur kišantis kaip neliečiamybės statusą? Ar gali rodyti kryptį Marijos žemei iškrypėliškas aistras viešai demontruojantis jaunuolis, pasivertęs “panele”, nutrynęs moralės ribas ir besivalantis kojas į padoraus žmogaus veidą
Jam Dzin Tėvynė Lietuva, jam žemiau plintuso ” gerovės valstybė”, jam nulis rinkėjai ir Dievas, jis nejaučia prieš nieką atsakomybės, nes į Seimą jis pateko pagal Laisvės partijos sąrašą
Kokią kryptį T.Raskevičius rodo Lietuvai? Ar galite tokiu žmogumi pasitikėti Jūs, Žmogaus teisių komiteto nariai, Seimo nariai? Pasidomėkite šito – žmogaus teises ginančio komiteto “pirmininko ” – asmeniniu gyvenimu, paskaitykite “lryto”straipsnius po T. Raskevičiaus ir M. Kluonio bylų.
Garbės iš žmogaus niekas negali atimti. Garbę žmogus gali tik prarasti.
Nejaugi Jūs, Seimo nariai, nejaučiate, kad Lietuva verda lyg užvirintas pienas? Nejaugi Jūs nesuprantate, prie ko Lietuvą veda “laisvės” ir “anūkėlių” valdžia?
Ar galima prieš tautos valią menkinti šeimą, paminti žmonių teises, tikėjimą, versti drebėti net kunigus, tyčiotis iš normalios orientacijos žmonių, jų istorinės atminties?
Ar Jūs galvojate, kad galima Stambulo konvencijomis priversti žmones pamiršti savo prigimtį?
Ar Jūs patys suvokiate, ką reiškia “socialinės lyties” ir “lytinės tapatybės” sąvokos.
Nedaug liko laukti, – sulauksime ir androidų teisių gynėjų pretenzijų. O vaikų teises ims ginti pedofilai. Kiek dar bus žeminami žmonės, nepriklausantys valdančiųjų nuomonės monopoliui? Kiek laiko bus užčiauptos burnos šeimoms ir blokuojamos jų grupės Feisbuke?
Nėra ramentų tokiai “laisvei” paramstyti.
Beliko viena: civilizuotas referendumas dėl pirmalaikių Seimo rinkimų.
Nes šiai valdžiai nėra kitų problemų išskyrus bendrus tualetus, narkotinių medžiagų vartojimo dekriminalizavimą, lyčiai neutralią partnerystę, kanapių auginimo įteisinimą, “Laisvės partijos” siūlymus, prieštaraujančius lietuvio prigimčiai, tikėjimui, tradicijoms ir įsitikinimas.
Žemu amatu ir šou bizneliu virtusi “sava” valdžios žiniasklaida verčia krūptelėti.
Žurnalistų, politologų, apžvalgininkų ir net kai kurių teisininkų pataikavimo valdžiai, parsidavimo, padlaižiavimo, sąžinės praradimo – gali nematyti tik aklas žmogus.
Bet juk bilietas gyvenime duodamas tik į vieną pusę.
O valstybė tampa monstru tuomet, kai nenori būti Tėvyne.
Tėvynė ne vien sąvokos ir žodžiai. Niekada nemaniau, kad Tėvynę ir jos žmones taip lengva išduoti.
Tokių niekšybių ir išdavysčių dar nebuvo Lietuvos istorijoje.
Judas šiuo atveju būtų toli pralenktas.
Ar tokie žmonės, kokie užfiksuoti šiose nuotraukose, gali tautą įkvėpti, pašaukti į karą, pažadinti ir puoselėti Tėvynės meilę ir ilgesį, patys pakilti į kovą už Tėvynę?
Ar tokiems “tautos didvyriams” turime nuolaidžiauti?
Ar dėl jų idėjų tūkstančiai žmonių buvo išplėšti iš savo gimtinės ir vagonais vežami į Angaros upės prieplaukas?
Su jais doram žmogui net kovoti žema, nes save statai į beprasmį pavojų.
Nes protas turi tik vienaskaitą ir tikslias ribas, o kvailysčių tūkstančiai ir visos – beribės.
“Tave iš amžių nešėm
Ant žibančių kardų,
Istorijon įrašėm
Gražiausiuoju vardu.
Kiek mūsų kaulų guli
Visų kraštų laukuos,
Nei sesė, nei motulė,
Neras, nesurokuos.
Užaugs kiti, galingi,
Ir juos pašauks kova,
Kol Tu linguosi lingę,
Nežūki, Lietuva”.
minfo.lt